Navigon Europe(Turkey) APK







Navigon Europe (Turkey)

Google Play Linki: play.google.com.Navigon

Gerçek Fiyatı: 78,64$

Açıklama: Android için olan navigasyonların sanırsam en pahalısı bu ve içindeki herşeyi telefonumdan yükledim sonra internete yükledim upload tamamen bana aittir.

Gerekli Android O / S: 2.1 +

Ekran Görüntüleri:







İndir: 10 Mb Apk

İndirme Linki: Navigon Europa




Sd Dosyaları:

Part1-Part2

Part3-Part4

Part5-Part6

Part7-Part8

Part 9-Part10

Part11-Part12

Part13

Çok Part olduğuna bakmayın part başı 50 mb

10 yorum:

  1. mediafire part1 ve part4 için "blocked" hatası veriyor, dosyalar indirilemiyor.
    Sitede, zannediyorum, part1, part2 gibi ardışık rar dosyalarını izleyip, bazısını böyle bloke ediyorlar.
    Hülasa, mediafire diyor ki "öde 1.5doları, dosyayı indir".. mediafire böyle etmezdi, ama alternatif link olmadan olmayacak.. Bizim için bu zahmete katlanabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Hangi Partlar Kırık bildirirsen yeniliyim. Uzun olacak ama...

    YanıtlaSil
  3. msn adresinden falan yazabilirsin ihtiyaç varsa;
    sezginex@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımınız, hızlı ve nazik yardımınız için teşekkür ederim.

    Mediafire ücretsiz indirme politikasını değiştirmişe benziyor. partlar halindeki rar dizisinden bazılarını blokluyor..

    part1 ve part4 için, "indirmek istiyorsanız, aylık $1.5 ile üye olun" mesajı aldım.
    Anlaşıldığına göre, size de bu blokaj konusunda bilgi verilmiş..
    dosya adı değiştirerek yeniden yüklenirse belki çare olur.

    Mesaj aynen şöyledir:

    Split Archive Blocked

    The file you attempted to download is an archive that is part of a set of archives. MediaFire does not support unlimited downloads of split archives and the limit for this file has been reached. MediaFire understands the need for users to transfer very large or split archives, up to 10GB per file, and we offer this service starting at $1.50 per month.
    We have informed the owner that sharing of this file has been limited and how they can resolve this issue.

    Bilginize..

    YanıtlaSil
  5. Malesef benim haberim yoktu degistiriyorum. ilgileniyorsaniz blogu cuzzi bir miktara satabilirim. Artik ilgilenemiyorum. Cok isim oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Malesef benim haberim yoktu degistiriyorum. ilgileniyorsaniz blogu cuzzi bir miktara satabilirim. Artik ilgilenemiyorum. Cok isim oluyor.

    YanıtlaSil
  7. Malesef benim haberim yoktu degistiriyorum. ilgileniyorsaniz blogu cuzzi bir miktara satabilirim. Artik ilgilenemiyorum. Cok isim oluyor.

    YanıtlaSil
  8. Sezgin misin nesin atma bari Adam programi 60 $ saticak Sen de burdan. Iste cozdum falanda filan :-)

    YanıtlaSil
  9. rar'dan çıkardıklarımızı nereye atacagız bilen varsa bi anlatsın acemiyim bu işte

    YanıtlaSil

sayaç